top of page
  • תמונת הסופר/תEyal

למה אני עושה סרטונים ו'לייבים' בפייסבוק

אתחיל בכך שאני כמעט לא נמצא בפייסבוק. הפכתי את הפייסבוק שלי למקום משעמם בכך שעשיתי Unfollow לכל החברים שלי, ללא יוצא מן הכלל. על כן, הFeed שלי ריק לחלוטין. עשיתי את זה כי הרגשתי שאני מבזבז יותר מדי זמן בפייסבוק, ואני ממליץ לכם בחום לוהט לנסות גם. אבל עדיין רציתי לשתף ולחלוק תובנות, קטעים מספרים שאני קורא וכו', אז השארתי את החשבון שלי, אליו אני נכנס רק כדי לפרסם דברים משל עצמי.


עכשיו שהוכחתי לכם שאני לא - הכינוי הנורא ביותר שאפשר לתת לאדם! - 'ילד פייסבוק', עולה השאלה: למה אני מפרסם סרטונים ויותר ספציפית, למה אני עושה לייבים? אולי חלק מהסיבות הללו יגרמו לשקול לעשות כך גם:


1. זה מאתגר - במשך שנים פרסמתי סרטונים ביוטיוב והעליתי אותם לפייסבוק ועדיין, רעדתי מפחד לפני הלייב הראשון. אי אפשר לערוך? אם אני עושה טעות - אז זהו? אי אפשר לתקן אותה?

בנוסף, כל מי שאני מכיר יראה את זה, כולל אנשים מחלקים שונים בחיים שלי שלא מכירים אותי בהכרח לעומק. בקיצור, זה מאתגר וטיפה מפחיד, וכמישהו שאובססיבי כלפי התפתחות אישית - זה גם מרגש, כפעולה שמאפשרת לי להתגב על הפחדים שלי.


2. דיבור מול קהל - דיבור מול קהל הוא אחד משלושת הפחדים הגדולים ביותר שיש לכל בן אדם וכאן, מאות עד אלפי אנשים יכולים לראות את הלייב. בנוסף, דיבור מול קהל הוא אחת מהמיומנויות הכי חשובות כמעט לכל בן אדם שרוצה להצליח בחיים, וזה כמעט ולא משנה באיזה מקצוע הוא נמצא.


3. זה כיף - אני אוהב לשתף את התובנות שלי, לספר דברים מצחיקים, לעורר באנשים השראה באמצעות רעיונות שונים מספרים שקראתי, ממדיטציה, ומחוויות שהיו לי. לפעמים אני גם מקבל פידבקים חיוביים מאוד מאנשים שטוענים שעזרתי להם ^^ בנוסף, לא נדיר שאני נכנס לFlow בזמן צילום סרטון (מצב פסיכולוגי מיטבי, זרימה).


4. חברים חדשים - אני מאוד אוהב לצאת ולהכיר מלא אנשים חדשים. כאן התהליך יעיל יותר - אני מאפשר למאות אנשים להיחשף אליי ולראות מי אני באמת, מה אני אוהב וממה אני נהנה. בכל פעם שאני מפרסם סרטון/ עושה לייב, מישהו חדש רוצה להיפגש איתי, וקיבלתי לא מעט הצעות לארוחה/ בירה על חשבון המזמין שרוצה לשבת איתי לשיחה ;)


5. לקוחות חדשים - הניסיון שלי הראה לי דבר פשוט: אנשים שמכירים אותי ויודעים מה יש לי להציע רוצים להיפגש איתי, לבוא לסדנאות והרצאות שלי ורוצים לשלם לי על זה כסף. במקום לדחוף פרסומות בכל מקום, זוהי שיטת פרסום נאורה שמציעה ידע ורעיונות בחינם בתמורה לחשיפה.


מקווה שקיבלתם רעיונות והשראה,

אייל ✌🏼

❤❤❤❤❤❤❤

0 תגובות
bottom of page