top of page
  • תמונת הסופר/תEyal

רוטינת בוקר - איך לקום כמו מנכ"לים ומיליונרים ליום של הצלחה

עודכן: 28 בנוב׳ 2019

רוטינת בוקר היא משהו שכל אדם מצליח עושה. היום אלמד אתכם מהי רוטינת בוקר, ואיך לבנות רוטינה שמושלמת למטרות שלכם ולהצלחה שאתם רוצים.


רוטינת בוקר היא משהו שעושים כל בוקר על מנת להתחיל את היום שלנו בצורה הכי טובה, כי היום שלנו ייראה כמו שהבוקר שלנו נראה והחיים שלנו נראים כמו שהימים שלנו נראים.


רוטינת הבוקר היא המקום שבו שמים את הדברים הכי חשובים, שאנחנו רוצים לוודא שאנו מספיקים לעשות ביום. בין הדברים הכי חשובים בחיים הם להיות מאושרים ולהודות על מה שיש לנו, להיות בריאים, ולהתפתח. עוד דבר שחשוב הוא לתרום לחברה ולאחרים אבל את זה אנו יכולים לעשות רק אם יש לנו מה לתת - רק אם אנו מאושרים, בריאים וחזקים - אז קודם עלינו לדאוג לעצמנו.


אידיאלית, רוטינת הבוקר שלנו מקרבת אותנו כל יום להפוך לאדם שאנו רוצים להיות והופכת אותנו לחזקים יותר בארבעת המימדים האנושיים: הפן הפיזי, הפן הרגשי, הפן המנטלי והפן הרוחני.


דוגמאות לפן הפיזי: 1. כל דבר שגורם לנו להזיז את הגוף, למתוח אותו או לחזק אותו: מתיחות, הליכה, ריצה, שכיבות שמיכה, ריקוד, טאי צ'י, יוגה, אימון משקולות, מקלחת קרה... 2. הרפיה - מדיטציה... 3. הידרציה וניקיון - שתייה של הרבה מים/ שייק ירוק...


דוגמאות לפן הרגשי: 1. כל דבר שגורם לנו להרגיש טוב מבפנים ו/או מעלה לנו חיוך על הפנים - להגיד תודה על מה שטוב בחיים שלנו, ויזואליזציה, מדיטציה, ריקוד, אפירמציות... 2. כל דבר שמטפל בטראומות ומשקעים - לכתוב ביומן, העבודה של ביירון קייטי, ריפוי הילד הפנימי, מדיטציה...


דוגמאות לפן המנטלי: קריאה, תרגילי זיכרון, בחינת האמונות שלנו, ויזואליזציה, מדיטציה, אפירמציות...


דוגמאות לפן הרוחני: מדיטציה, תפילה, לתרגל לסלוח לעצמנו ולאחרים, הכרת תודה, יצירת חזון ארוך טווח...


תעצבו משהו לעצמכם לפי העקרונות האלה. התאימו את ההרגלים ואת הסדר שלכם למטרות שלכם וחשבו: מה כל פעולה מסמלת בשבילי, מה המשמעות שלה, איך היא משפיעה עליי?


בסרטון תוכלו לגלות מה רוטינת הבוקר האישית שלי ועוד הרבה יותר. המאמר מתומצת בשביל לשמור על אורך קליל ;)


מקווה שנהניתם ושקיבלתם רעיונות והשראה. תודה לכם ונתראה בשבוע הבא! ;)

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page